0

تتو کاور تتوی ابدومینوپلاستی پاک شده قبلی با لیزر

چه زمانی به فکر پوشاندن تتو با تتو می‌افتیم؟ شاید طرح خالکوبی قدیمی شده باشد، شاید معنای آن دیگر همسو با روحیات‌تان نباشد و یا شاید به خاطر حرفه‌ای که انتخاب کرده‌اید، نیاز به پوشاندن آن داشته باشید. اما اگر در گذشته جراحی ابدومینوپلاستی انجام داده‌اید و بعد از آن اقدام به پاک کردن تتو با لیزر کرده‌اید، چه گزینه‌هایی برای داشتن شکمی صاف و بدون تتو پیش روی شماست؟

این مقاله به طور خاص برای افرادی نوشته شده که تجربه جراحی ابدومینوپلاستی و پاک کردن تتو با لیزر را داشته‌اند و حالا به دنبال راهی برای پوشاندن جای تتو و داشتن ظاهری ایده‌آل هستند. در ادامه با جزئیات کامل، به بررسی روش‌های مختلف تتو کاور، نکات مهم قبل و بعد از انجام آن و همچنین مراقبت‌های بعد از ابدومینوپلاستی و پاک کردن تتو با لیزر می‌پردازیم.

چرا تتو کاور بعد از ابدومینوپلاستی و پاک کردن تتو با لیزر؟

ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم، روشی برای برداشتن پوست و چربی اضافی شکم و سفت کردن عضلات شکمی است. این جراحی به منظور بهبود ظاهر شکم و رسیدن به اندامی صاف و خوش‌فرم انجام می‌شود. اما گاهی اوقات افراد بعد از ابدومینوپلاستی متوجه می‌شوند که جای تتوهای قدیمی، ظاهر شکم آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از طرف دیگر، پاک کردن تتو با لیزر نیز می‌تواند جای کم‌رنگ یا حتی اسکار بر جای بگذارد. این جای تتو، به خصوص روی پوست کشیده شده بعد از ابدومینوپلاستی، بیشتر به چشم می‌آید. بنابراین، تتو کاور راه‌حلی ایده‌آل برای این افراد است تا بتوانند رویای داشتن شکمی صاف و بدون تتو را به واقعیت تبدیل کنند.

روش‌های تتو کاور بعد از ابدومینوپلاستی و پاک کردن تتو با لیزر

خوشبختانه، روش‌های مختلفی برای تتو کاور روی پوست بعد از ابدومینوپلاستی و پاک کردن تتو با لیزر وجود دارد. انتخاب بهترین روش به عوامل مختلفی از جمله اندازه و رنگ تتو، میزان باقی‌مانده تتو بعد از پاک کردن با لیزر، میزان کشیدگی پوست شکم بعد از ابدومینوپلاستی و البته سلیقه فرد بستگی دارد. در ادامه به معرفی متداول‌ترین روش‌های تتو کاور می‌پردازیم:

  • تتو کاور با رنگ‌های پوستی: در این روش، از رنگ‌های نزدیک به رنگ پوست برای پوشاندن کامل تتو استفاده می‌شود. این روش برای تتوهای کوچک یا کم‌رنگ و همچنین تتوهایی که با لیزر به طور کامل پاک نشده‌اند، مناسب است.
  • تتو کاور با رنگ‌های تیره: در صورتی که تتو و یا جای آن بعد از پاک کردن با لیزر، تیره‌رنگ و حجیم باشد، از رنگ‌های تیره برای پوشاندن آن استفاده می‌شود. این رنگ‌ها می‌توانند مشکی، قهوه‌ای تیره و یا سرمه‌ای باشند. با استفاده از تکنیک‌های سایه‌زنی ماهرانه، تاتو کاور با رنگ تیره به گونه‌ای انجام می‌شود که کاملا طبیعی به نظر برسد.
  • تتو کاور با طرح‌های جدید: این روش برای افرادی مناسب است که می‌خواهند علاوه بر پوشاندن تتو، طرح جدیدی را نیز روی شکم خود داشته باشند. در این روش، تتوکار با در نظر گرفتن طرح تتو قدیمی، جای آن بعد از پاک کردن با لیزر و همچنین خواسته‌های فرد، طرح جدیدی را طراحی می‌کند که به طور کامل تتو قبلی را می‌پوشاند.
  • ترکیبی از روش‌های مختلف: گاهی اوقات برای دستیابی به نتیجه‌ای ایده‌آل، از ترکیب چند روش تتو کاور استفاده می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است ابتدا از رنگ‌های پوستی برای محو کردن جزئیات تتو و سپس از طرح جدید برای پوشاندن کامل آن استفاده شود.

توضیحات عکس:
چقدر تتوی قبلیشو خوب پاک کرده.
البته اسکار و قرمزی به جا گذاشته ،اما منجر به گوشت اضافه(کلوئید)نشده،
بعضیا خیلی پوست خوبی دارند با وجود اینکه چند جور کار مختلف روی پوستشون انجام میدن باز پوست توانایی ترمیم خودش رو داره و به حالت نرمال برمی‌گرده این خانم که اول جراحی آبدومینو پلاستی انجام دادن،در مرحله دوم جای جراحی رو با تاتو کاور کردن،در مرحله سوم تتو رو با لیزر پاک کردن
و امروز پیش ما هستند که یه تتوی جدید بزنن😻
‌‌

ارسال نظر

تیم تهران تتو ( مخصوص بانوان ) – ۰۹۲۲۹۳۳۱۴۱۶

تاتو ابدومینوپلاستی
تاتو ابدومینوپلاستی
تاتو روی بخیه
تاتو روی بخیه
تاتو کاور سوختگی
تاتو روی سوختگی
تاتو پزشکی
تاتو پزشکی
تاتو بدن
تاتو بدن
تاتو زنانه
تاتو زنانه